Monday, May 12, 2008

KU SEMAKIN JAUH


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini">
Dapatkan Mesej Bergambar di Sini" border="0" alt="" />

Nikmat yang paling besar yang telah ALLAH s.w.t kurniakan kepada hambaNya yang bergelar manusia ialah ISLAM dan IMAN. Islam adalah agamaku. Iman adalah keyakinanku. Kini aku hampir kehilangan kedua-dua nikmat terbesar itu. KENAPA???Kerana aku bukan diriku yang dulu lagi. Hatiku dipenuhi noda dan dosa. Aku sentiasa beristighfar..bertahmid...bermunajat memuji illahi namun ia langsung tidak meresap ke hati. Aku kecewa...dosa yang ku sangka kecil itu hampir mempengaruhi segenap hati dan mindaku itu. Ya ALLAH s.w.t...ampunilah aku...ampunilah aku....ampunilah aku...aku tak layak masuk syurgaMU namun aku tak berupaya menghadapi api nerakaMU...terimalah taubatku...kembalikanlah nikmat IMAN dan ISLAM ke dalam jiwaku...kerana ia adalah syifa' ku..amiin

No comments:

ScrollFx