Sunday, August 16, 2009

Hati yang Semakin Gelap

Saya mula membenci diri ini....benci sangat2. Saya boleh menerima jika diri ini melakukan dosa but i cant accept that although I KNOW it's a sin...i'm still do it. Bodohnya diri ini...hanya kerana kepuasan dunia sementara...sy mengorbankan akhirat sana.
sometimes, i lie myself...its not a sin...but bolehkah hati yang gelisah itu MENIPU?bak pesan Nabi SAW bahawa hati itu tenteram kepada kebaikan dan gelisah terhadap kejahatan.
Hati yang gelisah ini menyebabkan saya jauh dariNYA


Today...i'm breathing
with prosperity, money, family and friends
They always beside me
help me when i have problem
wipe my tear
and fight my fear
but i'm stupid
they are not the real one who help me
but...my creator who sent them
without Allah's love...i'm nothing
Thank you Allah


Semoga tuhan mengurniakan sy ketenangan jiwa...krn itulah seindah2 nikmat di dunia ini. Semoga ramadhan kali ini memberi seribu makna buat saya...dan mengubah diri saya menjadi lebih baik. Selamat menyambut bulan ramadhan!!!

No comments:

ScrollFx